SERVICES
team
ReSsourcer
VAEKST hjalp Nationalencyklopedin, Sveriges mest anerkendte digitale vidensplatform, med at forbedre leadgenereringen i Sverige ved at generere 303 SQL'er over 18 måneder.
Nationalencyklopedin (NE) udvikler og distribuerer digitale produkter og tjenester til at fremme viden. Deres produkter og tjenester anvendes af flertallet af svenske skoler, universiteter og den offentlige sektor. NE indgik et samarbejde med VAEKST for at øge deres markedsandel, skabe brand awareness og opskalere leadgenerering gennem vores Outbound Sales service.
Med kontorer i Malmö og forretningsudviklere, der taler det lokale modersmål, var VAEKST NE's lokale partner i at overtale flere universiteter og skoler til at adoptere deres nyeste produkt. Outsourcing af outbound salg og mødekoordinering til VAEKST gav NE en hurtig performance fra et dedikeret salgsteam, der minimerede risikoen ved at skulle havde ansat interne sælgere.
Gennem datadrevet outreach, pipelinehåndtering og personaliserede opkald, e-mails og LinkedIn-henvendelser i Pitchbound, kunne VAEKST generere Sales Qualified Leads (SQL'er), Marketing Qualified Leads (MQL'er) og Intent Qualified Leads (IQL'er) på en forudsigelig måde.
18 måneder inde i samarbejdet havde VAEKST leveret 303 Sales Qualified Leads (salgsmøder) med relevante beslutningstagere og samtidigt givet NE værdifulde indsigter om markedstendenser og deres fremtidige product-market fit.