SERVICES
team
ReSsourcer
VAEKST leverede 164 kvalificerede salgsmøder til Adapt og hjalp det digitale bureau med at identificere efterspørgsel om Salesforce i Danmark gennem Outbound Sales.
Adapt specialiserer sig i at optimere UX, udvikle platforme og assistere med digital strategi. De retter sig mod alt fra Danmarks største e-handelsvirksomheder til førende energileverandører. Med meget ambitiøse vækstmål indgik bureauet et samarbejde med VAEKST for at generere kvalificerede salgsmøder (SQL'er) og forbedre leadgenereringen ved at pleje en pipeline af interessante prospekter. Derudover udarbejdede VAEKST markedsrapporter med handlingsorienterede anbefalinger indsamlet fra samtaleindsigter.
Samarbejdet begyndte med en workshop, hvor VAEKST analyserede bureauets brand og tilbød at skabe en segmenteringsstrategi og en personlig kommunikationsmodel.
VAEKST identificerede hurtigt en underkategori af detailhandlen som et godt udgangspunkt. Lancering af en Outbound Sales-kampagne baseret på telemarketing og e-mail-marketing viste sig at være vellykket, og samarbejdet voksede for at omfatte bureauets Salesforce-division.
Her viste en blanding af webinarer til at generere Marketing Qualified Leads (MQL'er) og en telefonisk opfølgningskampagne for at konvertere disse leads til SQL'er sig at være meget effektiv.
Markedsrapporterne viste, hvordan digitalisering var øverst på dagsordenen umiddelbart efter afslutningen af COVID-19. Dette førte VAEKST til at optimere leadgenereringen ved at pleje en pipeline af leads og levere SQL'er til midten af 2021.
Samarbejdet genererede 164 kvalificerede salgsmøder (SQL'er) med en gennemsnitlig konverteringsrate fra arbejdet time til SQL på 12%. VAEKST leverede 10 markedsrapporter, der gav Adapt indsigter til at forbedre målretningen af deres egne marketingindsatser.