SERVICES
team
ReSsourcer
VAEKST er et nordisk vækstbureau og HubSpot partner, vi bruger HubSpot CRM til at opbygge brand awareness, drive leadgenerering og indsamle kundeindsigter.
HubSpot er en CRM-software (Customer Relationship Management), der gør det muligt for salg, marketing og service at få succes på en omkostningseffektiv, brugervenlig og sikker måde. HubSpot kombinerer et Sales Hub, Marketing Hub, Service Hub, CMS Hub og Operations Hub i en alt-i-én-løsning.
Selv om softwaren er kraftfuld, er den designet til at være nem at bruge og let at tilpasse til organisationer, hvilket gør kundeoplevelsen behagelig (fordi den passer til alle størrelser). HubSpot er i bund og grund et centralt knudepunkt til at styre alle kundevendte aktiviteter og skaber et grundlag for samarbejde på tværs af afdelinger.
For salg hjælper HubSpot Sales Hub teams med at lukke flere aftaler, uddybe relationer og administrere deres pipeline mere effektivt ved at give salgsteamet mulighed for at strukturere deres opsøgende salgsarbejde, lukke aftaler og kontoadministration på en omkostningseffektiv og skalerbar måde.
Vi anbefaler HubSpot på grund af de fordele, der er fremhævet nedenfor:
Et CRM-system er et must-have, og med alle tendenser, der støtter en større kombination af salg og marketing, er HubSpot den bedste platform til at understøtte dette samarbejde:
1. Gratis - Du kan begynde at bruge HubSpot gratis, og selv om du går glip af nogle funktioner, er det fantastisk for små virksomheder til at strukturere deres vækst tidligt.
2. Skalér og samarbejd - HubSpot giver dig mulighed for at starte med ét team, lad os sige salg, og opgradere, når du har brug for flere funktioner eller samarbejde mellem dit marketing- og serviceteam.
3. Brugervenlighed - HubSpot er kraftfuld og brugervenlig med en meget alsidig software, der kan tilpasses præcis til din organisations krav.
4. Kraftfuld - Med alle kundevendte teams integreret i én platform med et lavt kompetencekrav bliver de økonomiske fordele ved HubSpot meget hurtigt synlige.
5. Alt-i-en - Alle opgaver og aktiviteter på tværs af kundevendte teams kan administreres via HubSpot, hvilket giver et gnidningsfrit samarbejde og én datakilde
Den gratis version af HubSpot Sales Hub giver et lille team mulighed for at administrere kontakt til potentielle kunder, spore aftaler og administrere nuværende kunderelationer. Når VAEKST tager nye kunder ind i HubSpot uden HubSpot, opretter vi altid en gratis konto for at indlede samarbejdet, så vi kan understøtte kravene til vores kampagner og skabe transparens. Kunden kan derfor følge med i hvem vi kontakter, hvad vi snakker om og hvem vi booker møder med.
Først når outreach bliver større, og flere teammedlemmer arbejder med at generere leads og lukke handler, giver den betalte Sales Starter-version meget værdi for pengene. Alle opkald, e-mails og salgsmaterialer kan administreres fra HubSpot og på en meget effektiv måde, da sælgerne kan sætte opgaverne i kø og udføre det opsøgende salgsarbejde hurtigere. Øgede deal pipelines, live chat og rapporteringsfunktioner øger strømmen af indgående leads og giver lederen mulighed for at opsætte salgsanalyser.
"Stigningen i produktivitet og medarbejdertilfredshed opvejer langt de lave omkostninger ved Sales Starter" - Mik Lokdam, administrerende direktør i VAEKST
Sales Professional-pakken bliver interessant, når salgsteamet har haft succes med det grundlæggende opsøgende salgsarbejde, aftalehåndtering og kontoforvaltning. Når organisationen føler sig klar til at give den fuld gas og øge salget, giver Sales Professional salgsteamet mulighed for at foretage flere opkald, bruge video i det opsøgende salgsarbejde, sende og underskrive forretningstilbud og opstille skalerbare sekvenser for at opnå bedre resultater. HubSpot kan også integreres med flere andre apps, og leadscoring, forecasting og flere deal pipelines bliver tilgængelige.
Sales Professional vil digitalisere og centralisere alle nødvendige salgsaktiviteter i én platform, hvilket gør det nemt og effektivt at administrere og samarbejde i en dæk salgsproces.